JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

اظهارات تکان‌دهنده نماینده مجلس درباره جزئیات قرارداد ۲۵ ساله با چین

قرارداد ۲۵ ساله با چین

چند روز پس از اعلام آغاز اجرای قرارداد ۲۵ ساله با چین از سوی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی و دولت چین، یکی از نمایندگان مجلس درباره این توافق مرموز اظهارات عجیبی کرد.

مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در واکنش به ابهام در مفاد قرارداد ایران و چین اعلام کرد که کشور در حال حاضر نمی خواهد جزئیات این توافق را اعلام کند.

مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در واکنش به ابهام در مفاد قرارداد ایران و چین اعلام کرد که کشور در حال حاضر نمی خواهد جزئیات این توافق را اعلام کند.

نماینده قم اظهار داشت: «در این‌گونه توافق نامه‌ها معمولا اینکه چقدر اطلاعات به بیرون درز پیدا کند، طرفین تصمیم می‌گیرند. فعلا جمهوری اسلامی علاقه‌ای به بیان جزئیات ندارد».

ذوالنوری افزود: «مجلس شورای اسلامی باید سند راهبردی بین جمهوری اسلامی و چین را بررسی کند چرا که مطابق با قانون اساسی اگر در معاهدات و قرارداد‌های بین‌المللی تعهدی برای کشورمان در مقابل کشور‌های دیگر ایجاد شده باشد، باید به تصویب مجلس برسد».

اظهارات این نماینده جنجالی به پا کرد چرا که برخی از کارشناسان سیاسی به صراحت اعلام کردند که دولت باید فورا جزئیات قرارداد ۲۵ ساله با چین را اعلام کند، زیرا موضوع مربوط به مردم ایران است.

همچنین برخی از کارشناسان اظهار داشتند که اظهارات این نماینده نشان دهنده طرز فکر دولت جمهوری اسلامی برای پنهان کردن حقایق از مردم ایران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد