JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

افشای جزئیات توافق موقت محرمانه بین دولت بایدن و ایران

دولت بایدن

اعضای مجلس نمایندگان آمریکا فاش کردند که دولت بایدن کنگره را از پیش نویس توافق محرمانه با ایران درباره فعالیت های هسته ای این کشور مطلع نکرده است.

شبکه خبری “ان‌بی‌سی” در هفته‌های اخیر پس از اطلاع و تایید آمریکا، پیشنهاد روسیه برای توافق موقت محرمانه با ایران را فاش کرده بود.

مایکل مکال، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، در مورد گزارش‌های پیشنهادی توافق موقت محرمانه در مذاکرات وین، گفت که این توافق محرمانه است و اعضای کنگره آن را ندیده‌اند.

مکال همچنین تاکید کرد: «روسیه اکنون در تلاش است تا رهبری آمریکا را از مذاکرات حذف کند و خود به تنهایی مذاکرات با ایران را رهبری کند، به ویژه اینکه برآوردهای طبقه‌بندی نشده نشان می‌دهد که ایران در آستانه غنی‌سازی اورانیوم مورد نیاز برای بمب هسته‌ای است و ظرف یک سال تا یک سال و تیم آینده یک بمب هسته‌ای کاربردی خواهد داشت».

از سوی دیگر، مایک گالاگر، دیگر عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «گزارش‌ها درباره همکاری دولت بایدن با روسیه بر سر یک توافق هسته‌ای با ایران نگران‌کننده است. و دولت آمریکایی باید قبل از اینکه خیلی دیر شود به تسلیم همزمان خود در برابر روسیه و ایران پایان دهد».

به نوبه خود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، اظهار داشت که از روسیه خواسته با استفاده از نفوذش بر ایران، مقام‌های جمهوری اسلامی را از فوریت موضوع احیای برجام آگاه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد