JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

به خاطر ابتلا به اومیکرون، پوتین از دست‌دادن و نزدیک‌شدن به رئیسی خودداری کند

پوتین

منابع آگاه در دولت جمهوری اسلامی فاش کردند که طرف ایرانی از پوتین و مقامات روسی خواسته به دلیل کرونا و اومیکرون به رئیسی نزدیک نشوند و با او دست ندهند.

پس از انتقادات فراوان و گسترده درباره رفتار تحقیرآمیز رئیس جمهور ایران توسط همتای روس خود در سفر به مسکو، منابع دولتی دلیل این رفتار را اعلام کردند.

خبرگزاری “فارس” وابسته به سپاه پاسداران نوشت که شرایط شیوع کرونا در روسیه در وضعیت قرمز قرار دارد و به همین دلیل طرف ایرانی از مقامات روسی خواسته از نزدیک شدن به رئیس جمهور ایران و دست دادن با او خودداری کنند.

شایان ذکر است که در پی سفر رئیسی به روسیه، در شبکه های اجتماعی فیلم هایی از مراسم استقبال از رئیسی در فرودگاه و کاخ کرملین و همچنین نحوه ورود وی به دیدار با پوتین، منتشر شد.

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از سطح پایین این پروتکل انتقاد کردند و آن را تحقیرآمیز و نالایق رئیس دولت توصیف کردند.

گزارش فارس اضافه کرد که استقبال رئیسی “بی نظیر” بود و اینکه استقبال از رئیسی در مقایسه با اردوغان و بشار اسد هم بهتر بوده، چون پوتین از این دو نفر در ویلای شخصی خود در حومه مسکو پذیرایی کرد ولی پذیرایی از ابراهیم رئیسی در کرملین بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد