JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

علیرغم افزایش کانکس‌نشینی در تهران، مقام ایرانی از ساخت ۵۰۰ هزار خانه در سوریه خبر داد!

تهران

علیرغم افزایش کانکس‌نشینی و افزایش قیمت اجاره‌خانه در تهران، محمدرضا رضایی ‌کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس، اعلام کرد کشورش آماده ساخت ۵۰۰ هزار خانه در سوریه است!

اظهارات رییس کمیسیون عمران مجلس مبنی بر آمادگی ایران برای ساخت سالانه بیش از ۵۰۰ هزار خانه در سوریه، خشم شهروندان ایرانی را برانگیخته است.

رضایی ‌کوچی اضافه کرد که هیئتی از وزارت راه جمهوری اسلامی اخیرا به دمشق سفر کرده است تا درباره مشارکت ایران در بازسازی سوریه گفتگو کند.

♦     نوعی سمبل!

شماری از شهروندان گفتند که دولت جمهوری اسلامی ابتدا باید مراقب مردم و شهروندان خود باشد و سپس به فکر کمک به شهروندان سایر مردم باشد.

آنها همچنین از حمایت رژیم جمهوری اسلامی از نظام اقتصادی رژیم بشار اسد انتقاد کردند و اعتراضات و انتقادات متعددی را در داخل ایران ترتیب دادند و گفتند “سوریه را رها کن، فکری به حال ما کن”.

به نوبه خود، پایگاه خبری “تجارت نیوز” نوشت که افزایش قیمت اجاره‌خانه در تهران منجر به افزایش موارد کانکس‌نشینی در تهران شد.

شایان ذکر است که در آذر ۹۸، مقامات ایرانی و سوری یادداشت تفاهمی امضا کردند که بر اساس آن ایران متعهد شد ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در سوریه بسازد، اما پس از آن دولت ایران گفت که این عدد نوعی سمبل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد