JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

حمله دادستان سابق تهران به رئیسی: «مسافرکشی می‌کنم چون اوضاع کشور خراب است»

تهران

روزنامه شرق با انتشار گزارشی فاش کرد که عباس جعفری دولت آبادی، دادستان پیشین تهران مسافرکشی می‌ کند به دلیل وضعیت اقتصادی کشور است.

روزنامه شرق در یادداشت کوتاهی،  عباس جعفری دولت آبادی با انتقاد از وضعیت کنونی جمهوری اسلامی، وضعیت اقتصادی کشور را به خراب توصیف کرد.

دادستان پیشین تهران همچنین درباره اتفاقاتی که در دوران حضورش در قوه قضائیه برایش گذشته است صحبت کرد و از اتفاقات منفی ای که در آن دوران برایش رخ داد انتقاد کرد.

وی اظهار داشت: «اوضاع روزگار و فضای کشور خراب است و از ناملایماتی که بر من در دوران خدمتم در قوه قضائیه گذشته، رنج می برم».

عباس جعفری دولت‌آبادی

و در پاسخ به سوال روزنامه‌نگار که از او پرسید در انتخابات به چه کسی رأی بداد، جعفری دولت آبادی از انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ابراز نارضایتی کرد و او با خنده گفت امام زمان.

از سوی دیگر، عباس جعفری دولت‌آبادی همچنین از کنار گذاشتن علی لاریجانی انتقاد کرد و از این تصمیم نامفهوم تعجب کرد و اظهار داشت که تصویب برجام کار دستش داد.

دادستان سابق پایتخت توضیح داد که از ۸ شهریور ۱۳۸۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۸ دادستان عمومی و انقلاب پایتخت بود و زمانی که ابراهیم رئیسی سمت رئیس قوه قضائیه را به دست گرفت، او را بدون هیچ دلیلی از سمت خود برکنار کرد.

وی تأیید کرد: «با آمدن رئیسی به قوه قضائیه من را کنار گذاشتند، ناراحت بودم اما کارهایی از دستم بر‌می‌آمده تا انجام دهد».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد