JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

حسن خمینی: «آمریکا در راس دشمن‌های ما است»

خمینی

سید حسن خمینی، نوه سید روح‌الله خمینی در دیدار با امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، فاش کرد که آمریکا در راس دشمن‌های ایران است.

نوه اولین رهبر جمهوری اسلامی در دیدار با وزیر امور خارجه، دستیاران وی و جمعی از مقامات ارشد این وزارتخانه اظهارات ضد آمریکایی کرد.

وی در مورد سیاست خارجی کشور صحبت کرد و اظهار داشت: «سیاست خارجی حوزه اعتماد صد درصدی نیست. کسی در عمق دشمنی دشمنان از ابتدای انقلاب، تردیدی ندارد؛ هم شرق، هم غرب و البته در رأس دشمنان آمریکاست».

حسن خمینی افزود«رهبر معظم انقلاب چند سال قبل تعبیر دست چدنی زیر دستکش مخملی را در مورد آمریکا به کار بردند. البته دست ما فولادی است و با دست چدنی دشمنان خرد نمی شود، اما گول دستکش مخملی را هم نمی خوریم».

وی همچنین از مسئولان این وزارتخانه خواست بدون عجله باید تصمیمات شجاعانه گرفت و تاکید کرد که جایگاه مسئولیت محل تصمیم گیری های شجاعانه است.

نوه اولین رهبر جمهوری اسلامی همچنین از اقدامات دولت ایران قدردانی کرد و گفت که باید به کسانی که در جایگاه مسئولیت هستند، اعتماد کرد.

شایان ذکر است که سید حسن مصطفوی مشهور به سید حسن خمینی در ۱ مرداد ۱۳۵۱ متولد شد. وی عضو هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد