JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

تئوریسینی اصلاح طلب: استانداران می‌ترسند زیرا انقلاب جدیدی رخ خواهد داد

سعید حجاریان، یکی از برجسته‌ترین تئوریسین های جریان اصلاح‌طلبی در ایران، هشدار داد که اگر انتظارات مردم ایران برآورده نشود، انقلاب جدیدی رخ خواهد داد.

حجاریان در گفت وگو با «انصاف نیوز» توضیح داد: «در جوامعی مثل ما آنقدر اصلاحات عقب می‌افتد که منجر به انقلاب می‌شود. امسال به اندازه‌ی خود بودجه، کسری بودجه داریم. و این یعنی، تورم بیشتر خواهد شد».

 وی توضیح داد: «اگر یارانه‌های حامل‌های انرژی را بردارند، یارانه‌های خورد و خوراک و آب را حذف کنند، خواهید دید که چقدر تورم بالا خواهد رفت؛ مردم چگونه باید زندگی کنند؟».

تئوریسینی جریان اصلاح طلب اضافه کرد که تظاهرات یا انقلاب جدیدی مانند آنچه پس از افزایش قیمت بنزین رخ داد، یعنی اعتراضات آبان ماه خواهد بود که جان صدها جوان ایرانی را گرفت.

حجاریان تاکید کرد که واقعیت این است که مردم در عذاب‌اند؛ از ناکارآمدی و سوءمدیریت و انباشت بحران‌ها.. برخی از جوانان به دلیل فعالیت سیاسی همچنان در دادگاه یا زندان هستند.

وی فاش کرد: «ممکن است جامعه متشنج شود و مردم دوباره به خیابان بیایند. ترکیب استانداران را ببینید! بیشتر نظامی‌اند؛ گویی برای درگیری آماده می‌شوند، برای مواجهه با وقایع غیرمترقبه. منتظرند خبری بشود».

این تئوریسینی اصلاح طلب افزود که وزیر کشور و برخی معاونین رئیس دولت هم همینطورند و می‌ترسند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد