JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

بر اثر تاخیر در اعزام او به بیمارستان، سطح هوشیاری یک زندانی سیاسی پایین‌تر شد

زندانی سیاسی

منابع آگاه پزشکی اعلام کردند که هوشیاری مهدی صالحی، زندانی سیاسی از معترضان دی ۹۶ در زندان اصفهان پس از سکته مغزی کاهش بیشتری یافته است.

فعالان حقوق بشر روز جمعه، ۲۴ دی، اعلام کرده بودند که مهدی صالحی قلعه شاهرخی از زندانیان اعتراضات دی ماه ۹۶ که در زندان دستگرد اصفهان محبوس است، بر اثر تزریق نادرست دارو دچار سکته مغزی شده و مسئولان زندان برای اعزام وی به بیمارستان به تعویق افتاده اند.

منابعی در زندان اصفهان گزارش دادند که صالحی ابتدا با مراجعه به بهداری زندان به مسئولان گفت که از مشکلات قلبی و فشار به مغز رنج می برد.

مهدی صالحی

ماموران داروی اشتباهی به او تزریق کردند که باعث تشنج او شده و حالش را به وخامت می‌ گذارد و سکته مغزی شد و به بیمارستان الزهرای اصفهان منتقل شد.

فعالان حقوق بشر در ایران تأیید کردند که وضعیت جسمانی این زندانی سیاسی بسیار وخیم است و اینکه سطح هوشیاری خود ۴ شد و مقامات اطلاعاتی و امنیتی به خانواده وی اجازه ملاقاتش یا دیدنش را در بیمارستان ندادند.

مهدی صالحی در اعتراض به اوضاع آشفته اقتصادی کشور در اعتراضات دی ماه ۹۶ شرکت کرده بود، اما نیروهای جمهوری اسلامی از سرکوب و خشونت شدید علیه تظاهرکنندگان استفاده کردند.

مهدی در ابتدا به اتهام محاربه، بغی و افساد فی الارض توسط دادگاه انقلاب جمهوری اسلامی به اعدام محکوم شد، اما این مجازات لغو و شکسته شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد