JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

JALEBEH

مقصد توقف شما دید جامعه ایران است. مردم، فرهنگ، سبک زندگی، موسیقی، فیلم، بازی، هنر و واقعیت ها را دو

کشته شدن یک زندانی بر اثر ضرب و شتم توسط ماموران زندان سنندج

سازمان‌های حقوق بشر در ایران اعلام کردند که شب روز سه‌شنبه ۱۱ آبان، یک زندانی در زندان سنندج بر اثر ضرب و شتم ماموران زندان جان خود را از دست داد.

خبرگزاری هرانا در ادامه شکنجه زندانیان در زندان های جمهوری اسلامی اعلام کرد که یک زندانی ۲۶ ساله متهم به قتل پس از شکنجه شدید و ضربه به سر در زندان سنندج توسط ماموران زندان جان خود را از دست داد.

نهادهای حقوق بشری هویت این زندانی را فاش کردند و گفتند خسرو جمالی فر ۲۶ ساله است که متهم به قتل است و در انتظار صدور حکم در زندان به سر می برد.

به گفته یک منبع آگاه در داخل زندان، روز سه شنبه، ۱۱ آبان ماه، آقای جمالی فر با یکی دیگر از زندانیان در کریدور بند قرنطینه درگیر شد.

این منبع آگاه اضافه کرد: «ماموران زندان با باتوم بر سر جمالی فر ضرب و شتم کردند که در نهایت بر اثر ضربات وارده به وی جان باخت».

این منبع آگاه همچنین تاکید کرد که یکی از دلایل مرگ جمالی فر را بی توجهی پرستار زندان به نام عبدالله به دلیل عدم اعزام به موقع زندانی به بیمارستان عنوان کرد.

وی افزود: «هم اکنون سایر زندانیان زندان سنندج تقاضای بررسی دوربین‌های مدار بسته کریدورها دارند و همینطور خواستار بازدید بازرسان سازمان زندان‌ها و قوه قضاییه هستند».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد